[Talk-lv] praktiskais darbs ar highway

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Mon Jun 20 17:33:48 BST 2011

> road vai unclassified ?
>
> road tāpēc, ka nezinam kas zem "unsurfaced" slēpjas. Vēl varētu būt track -
ja jau nav seguma, tad nenozīmīgs ceļš ar iebrauktām sliedēm.

>  "construction";27.258
>>

> kaapeec delete ? varbuut paarveidot uz man_made=cutline ?
>
> delete noteikti nav - tās ir stigas (Viesturs). man_made=cutline ir
pareizi, vai kaut ko "highway" tagam vajag vēl jādomā.

šis ir: http://www.openstreetmap.org/browse/way/105888962

>  Es domāju kaut kad uzrakstīt skriptu, kas atrod vainīgos ceļus un tiem
>>

> nu tur pat skriptu nevajag, xapi query + josm visu paliidzees nomainiit.
> vai vajag taa masveidaa mainiit brashi... nezinu, varbuut labaak tomeer pa
> individuaaliem gadiijumiem skatitiies.

eee... varbūt mazu instrukciju kā ar xapi izvilkt kādu minēto gadījumu
(piemēram kāds izskatītos xapi query priekš "receway"). tur kur josm atveras
download dialogs es neredzu iespēju ievadīt jebkādus query.