[Talk-lv] Imports no kokneses terplān

Rich richlv at nakts.net
Mon Jun 27 17:41:45 BST 2011

On 06/26/11 17:48, Viesturs Zarins wrote:
> Oki, pa lielam visu esi kopā salīmējis.
>
> Nākamais mežu vairants:
> http://viz.lv/files/OSM/koknese/koknese-mezi4.osm
> <http://viz.lv/files/OSM/koknese/koknese-mezi3.osm>

ta 4 vai 3 ? :)

maajaam nav orthogonalise uzdragaats, to pirms importa ljoti, ljoti
dereetu	(protams, ne visaam, tam apaljajam bundulim un veel shim tam
nevajag ;) )

mezhiem man prasaas ar shift+y uzbraukt ar max error kaadu .4 vai ~ taa...

man ierobezhota pieeja internetam shobriid - ja teiksi "jaa, vajag,
dari", meegjinaashu kaadaa briidii shiis lietas izdariit :)