[Talk-lv] 3. marta sanaaksmes rezumeejums

Rich richlv at nakts.net
Fri Mar 4 15:15:28 GMT 2011

On 03/04/11 16:55, Aivars Miška wrote:
> Zināšanai par gaisu pašvaldībās.
>
> Dundagas novadā par ES naudu sāks nodarbināt ĢIS speciālistu
> (http://www.dundaga.lv/slud/2011.02.11.gis)
> Konkurss jau noticis, cilvēks ir ar ainavu arhitekta izglītību un
> pieredzi ArcView lietošanā.
> Tas būs man blakusistabā.
>
> Noteikti padaudzināšu OSM un ceru, ka viņa darba rezultātā priekš OSM
> atkritīs kādi (C) ziņā šķīsti dati.

nu, tur jau liidz shim labi gaajis - bet dabuut gan novada
kartograafisko informaaciju, gan pieejamo ortofoto osm vajadziibaam
buutu ljoti, ljoti jauki. vareetu dundagu kaa pozitiivo piemeeru visur
reklameet ;)

> Varbūt vēl kādā pašvaldībā par ES naudu "uzlabojas kapacitāte" ?

vakar bija idejas par virziibu liigatnee, bet tas vairaak no privaataa
"sektora", nevis pashvaldiibas

--
  Rich