[Talk-lv] Līgatne

Rich richlv at nakts.net
Sat Mar 12 16:33:50 GMT 2011

On 03/12/11 17:00, Pēteris Brūns wrote:

> Ar šo var būt dažādi, vairākumā gadījumu tas ir "kvartāls", iedomāta
> robeža ap blīvi apbūvētu teritoriju. Parasti topenēs melna līnija ap
> viensētas ēku kopām utt. Diemžēl šie dati oriģināla bija stingri drūmi
> un var gadīties arī kāds gabaliņš meža. Skaties pēc izvēles un situācijas.

nureku shis -
http://www.failiem.lv/thumb_show.php?i=kvremk&n=not_a_forest.png

tas pa kreisi topo ir pilniigi balts (zaljaa nokraasa ir no mezha way).
man ir aizdomas, ka taa ir tikai teritorija, nevis mezhs. protams,
vislabaak paarbaudiit dabaa, bet apjoms bish milziigs...

btw, kaa ar tiem maajvaardiem ? :)

> Pilnīgi noteikti sists meža gabals ir ap Līgatnes upi Zanderu alas
> apkārtnē.

kas tieshi ? tur bija kaudze ar duplicate untagged ways, kurus es nupat
nonesu

hmm. ircs ir eertaaks shaadaas situaacijaas =)