[Talk-lv] Jūrmalas imports

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Mar 21 21:18:00 GMT 2011

On 2011.03.21. 22:22, Raitis U. wrote:
> Atļauja ir iedota, ēkas ir iekšā.
> Ir tikai fundamentālas, šķūnīšus neliku.
> stati:
> 17938 ēkas, ~154000 nodes (cik atceros)
> novienkāršotas uz 0.5m
> Ja ir kādi lieli gļuki, sakam.
>
> p.s.
> Paldies Pēterim B. par neatsveramo tech atbalstu, Instigater par ideju
> izmantot terplānu (kaut arī trešdaļa bija jālabo), Rich par osma
> tusiņa vadīšanu jēdzīgā gultnē, ideju piemešanu, dzīvības uzturēšanu
> šeit, un visiem citiem par uzmanību.

Āaa, acis iztecēja no tā skaistuma! Malacis! Pielabošu pāris gļukus savā
rajonā.

PS. Mans šīsdienas darbiņš. Nolaidu gan lažu ērtības labad objektiem
liekot name un pēc tam to arī tā importējot. Tagad jau salabots, lieki
vārdi nerādīsies.
http://www.openstreetmap.org/?lat=56.9331760704517&lon=24.0450114011765&zoom=18

--
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn