[Talk-lv] Jūrmalas imports

Raitis U. raitisx at gmail.com
Tue Mar 22 10:09:34 GMT 2011

Pīķi ir dēļ tā, ka ģeometrijas tur tika vienkāršotas - piemēram ja siena
kura izbīdās ārpus pamatēkas ir 1m gara un 0,3m bieza, tad simplify uz 0,5m
izdzēš 0,3m, bet neaiztiek 1m. Tā kā bez tā būtu nejēdzīgi daudz nodes, tad
nu izvēlējos mazāko ļaunumu. Imho lai jau viņi paliek. Tajā datasetā iekšā
bija ēku Nr, bez piesaistes ielām.