[Talk-lv] Routing errori savairojušies

Rich richlv at nakts.net
Thu May 12 21:07:31 BST 2011

On 05/12/11 22:05, Viesturs Zarins wrote:
> Sveiciens!
>
> Vēl nesen Latvija varēja lepoties ar samērā zemu routing kļūdu skaitu.
> Sodien skatos neis-one publicētajā tabulā - atkal sākam kāpt augšup.
> http://neis-one.org/2011/05/routing-view-2011-05/
>
> Detalizēts info kā vienmēr šeit: http://tools.geofabrik.de/osmi/
>
> Izskatās ka galvenais avots ir jauni censoņi.

mani gan apbeedinaaja fakts, ka veel viens avots ir seni censonji ar
importiem :/
es shajaa sakaraa uzsitiishu driiz mailu ar piedaavaatajiem noteikumiem
importiem latvijaa, citaadaak mums dati kljuust aizvien drazainaaki vietaam.

> Konkrēti kāds vtv: http://www.openstreetmap.org/user/vtv/edits
> Kas centīgi pumpē iekšā datus no satelīta caur Portlatch.

hmm, dereetu aizsist msg un apstaastiit par populaaraakajaam kljuudaam :)

--
  Rich