[Talk-lv] Prieks

Raitis U. raitisx at gmail.com
Mon May 30 14:13:44 BST 2011

Nav tik traki :)
Pat ļoti operatīvi atbildēja:

Everything is correct. We are using the slippy map from Google - the box
that enables navigation in the map. In return they are putting their logo on
the box. As map data we are using overlays from Google and OpenStreetMap.
The bottom right (c) copyright mark refers to the respective license and the
terms of use.

2011/5/27 Jānis Ročāns <janis.rocans at gmail.com>

> Viņu risinājums būs izmest OSM :D
>
> 2011/5/27 Raitis U. <raitisx at gmail.com>
>
> -1 uldics
>> 1) Tad ta problēma...aizsūtīju vēstulīti.
>> 2) Labi ka viņu sāk izmantot. Tas nekur nav aizliegts. Niša nebija
>> aizņemta, un tas ka pašvaldība par brīvu neizliek velo uz katra stūra, ir
>> tikai un vienīgi kopējais sabiedrības līmeņa rādītājs. Neesam vēl izauguši.
>>
>> 2011/5/27 <uldics at gmail.com>
>>
>> On Fri, 27 May 2011 17:41:20 +0300, Instigater <instigater at projektam.lv>
>>> wrote:
>>>
>>>  http://nextbike.net/lv/index.php?id=983&L=lv&fullhtml
>>>>

>>> Man gan nav nekāds prieks par to. Ja nu vienīgi, ka kāds atradis savu
>>> tirgus nišu.
>>> Pamatoju:
>>> 1. Gūgla autortiesību apliecinošs logo uz OSM kartēm.
>>> 2. Citur tāda lieta ir par velti, piemēram Kopenhāgenā. Un tas nav