[Talk-lv] Līgatnes kartēšana - 18. jūnijs

Rich richlv at nakts.net
Tue May 31 12:39:23 BST 2011

On 05/31/11 11:52, Pēteris Brūns wrote:
> Arī es pašlaik plānoju vienu dienu.
> Ja tāda doma ir spēkā un savācās pietiekoši liela interesentu grupa varu
> mēģināt laicīgi apvaicāties par telpām uz svētdienu. Ja tas ir aktuāli.

ok. tad redzees, ja buus papildinterese, varu meegjinaat nodroshinaat
19ajaa klaatbuutni.

sho mailu suutu gan uz talk-lv listi, gan ieintereseetajiem no
liigatnes. atbildot veelams spiest "reply to all". sanjems taatad arii
liste, kas ir... es nezinu, dazhi desmiti cilveeku jau vareetu buut :)

lai ietaupiitu laiku un pasaakums buutu lietderiigaaks, kaut kaada
paplaanoshana :)

1. resursi
telpas - liigatnes kultuuras nams 18ajaa;
internets - vai buus free wifi ?
projektors - kaa noprotu, kultuuras namaa buus projektors ?
kompji - vai tur buus kaadi datori, kurus interesenti bez saviem vareetu
izmantot ?
gps - domaaju, ka shoreiz nosegsim ar klaatesosho karteetaaju gps.

2. mapping on the ground
vajadzeetu jau ieprieksh saprast, kuri regjioni jaakartee, kaadu
informaaciju mees vaacam, kaa to vislabaak dariit (kur ar auto, kur ar
kaajaam, kur ar ritenjiem). par sho teemu vieteejo domas buutu svariigas.

2.1. lai saprastu, ko mees vaacam, buutu deriigi uzzinaat, kaadu
informaaciju mees veel varam cereet sanjemt no pashvaldiibas. ar
maajvaardiem taa kaa skaidrs, kaa ar adresu informaaciju (maaju numuri) ?

2.2. regjioni - gan jau pa pashu liigatni nedaudz, varbuut sho to ap
skaljupeem. augshliigatne izskataas pabeediigi, tur noteikti ka ir ko
dariit vaacot adreses/ielu nosaukumus utt.
dazhaadi mezha/lauku celji vairumaa ir vaacami.

2.3. runaajot par regjioniem, vai buutu iespeejams sarunaat
iekljuushanu, piemeeram, papiirfabrikas teritorijaa ? bez ortofoto
citaadaak shaadus regjionus skaisti saziimeet ir ljoti gruuti :)

3. reklameeshana
pieliku pasaakumu galvenajaa kalendaaraa ieksh
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Main_Page

vai mees veeleetos kaadu papildus reklameeshanu citur ? ja jaa, vai to
ir iespeejams nodroshinaat ? liigatnes interneta lapa, tic lapa utt

4. citas pashvaldiibas - vai ir zinaami kaadi, kas ieradiisies ? varbuut
vajag sagatavot vienkaarshu materiaalu pashvaldiibu cilveekiem par to,
kaadi dati buutu noderiigi, kaados formaatos, ka ar juridisko aspektu utt.

5. pasaakuma teemas - viestura osm prezentaacija - cik gara plaanota,
kaadas teemas tiks apluukotas ?

pirms "doshanaas ielaas" ievads par gps lietoshanu un informaacijas
vaakshanu ir diezgan svariigs - es taadu vareetu uztaisiit. interesenti
aicinaati pievienoties ;)