[Talk-lv] Līgatnes kartēšana - 18. jūnijs

Inese Okonova inese.okonova at gmail.com
Tue May 31 14:47:52 BST 2011

Sveiciens no Līgatnes

mēģinu atbildēt. Ja kaut kas nav vai esmu pārpratusi, droši prasiet papildus
info! Inese

> 1. resursi
> telpas - liigatnes kultuuras nams 18ajaa;

ir

> internets - vai buus free wifi ?

būs, ir visā kultūras namā

> projektors - kaa noprotu, kultuuras namaa buus projektors ?

būs

> kompji - vai tur buus kaadi datori, kurus interesenti bez saviem vareetu
> izmantot ?

2 solu uzreiz, noskaidrošu, cik vēl var dabūt

> gps - domaaju, ka shoreiz nosegsim ar klaatesosho karteetaaju gps.

ok un mēs aicināsim interesentus paņemt līdzi

> 2. mapping on the ground
> vajadzeetu jau ieprieksh saprast, kuri regjioni jaakartee, kaadu
> informaaciju mees vaacam, kaa to vislabaak dariit (kur ar auto, kur ar
> kaajaam, kur ar ritenjiem). par sho teemu vieteejo domas buutu svariigas.

uzreiz varu pateikt, ka būtu forši detalizēti salikt objektus Līgatnes
vēsturiskā centra teritorijā. Iezīmēt topošās kultūrvēstures tūrisma takas
un iekartēt alas.  Tas ir galvenokārt kājām ejams maršruts. Gaujas iela- tur
varētu ar velo un mašīnām. Ja pietiks laiks vēl kaut kam, tad varētu taciņas
Skaļupju virzienā.

> 2.1. lai saprastu, ko mees vaacam, buutu deriigi uzzinaat, kaadu
> informaaciju mees veel varam cereet sanjemt no pashvaldiibas. ar
> maajvaardiem taa kaa skaidrs, kaa ar adresu informaaciju (maaju numuri) ?

Šobrīd tapšanas stadijā ir karte, kur ir lielākā daļa novada mājvaārdu, bet
māju nr. gan nav. Oriģināls tiek taisīts autocadā, bet pēc vajadzības mēs
varam šo karti dabūt arī citos formātos

> 2.2. regjioni - gan jau pa pashu liigatni nedaudz, varbuut sho to ap
> skaljupeem. augshliigatne izskataas pabeediigi, tur noteikti ka ir ko dariit
> vaacot adreses/ielu nosaukumus utt.
> dazhaadi mezha/lauku celji vairumaa ir vaacami.

 Augšlīgatne, meža ceļi būtu forši, bet vismaz šobrīd mums prioritāte būtu
pati Līgatne un Skaļupes, iespējams takas un taciņas gar Gauju un Līgatnes
upi.

> 2.3. runaajot par regjioniem, vai buutu iespeejams sarunaat iekljuushanu,
> piemeeram, papiirfabrikas teritorijaa ? bez ortofoto citaadaak shaadus
> regjionus skaisti saziimeet ir ljoti gruuti :)

to sarunāsim. Nezinu, kā būs ar atļaujām bildēt iekštelpās, bet teritorijā
nevajadzētu būt problēmai. Tikai tad būs visiem jāvelk zaļās vestes un
jāparakstās par drošības instruktāžu :) Un man jāuzņemās par jums atbildība.
:))

> 3. reklameeshana
> pieliku pasaakumu galvenajaa kalendaaraa ieksh
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Main_Page

šeit esmu parādā. Jau solīju Rihardam (tam, kas Olups), ka uzrakstīšu
rakstiņu no "lietotāja" viedokļa un iedošu jums kā ekspertiem paskatīt, vai
ir ok. Labošos, uzrakstīšu un liksim visur, kur varam: ligatne.lv,
visitligatne.lv utt.

> vai mees veeleetos kaadu papildus reklameeshanu citur ? ja jaa, vai to ir
> iespeejams nodroshinaat ? liigatnes interneta lapa, tic lapa utt
>
> 4. citas pashvaldiibas - vai ir zinaami kaadi, kas ieradiisies ? varbuut
> vajag sagatavot vienkaarshu materiaalu pashvaldiibu cilveekiem par to, kaadi
> dati buutu noderiigi, kaados formaatos, ka ar juridisko aspektu utt.

par šo neesam iedomājušies, bet noteikti varētu uzaicināt, piemēram
Pārgaujas novadu un Amatas novadu. Ja Jūs varētu uztaisīt  vienkāršu info
materiālu, tad mēs varētu Līgatnes vārdā nosūtīt ielūgumus.

> 5. pasaakuma teemas - viestura osm prezentaacija - cik gara plaanota,
> kaadas teemas tiks apluukotas ?
>
> pirms "doshanaas ielaas" ievads par gps lietoshanu un informaacijas
> vaakshanu ir diezgan svariigs - es taadu vareetu uztaisiit. interesenti
> aicinaati pievienoties ;)

tas būtu derīgi.Un šai ziņā no mūsu puses nekādu ierobežojumu nav. Taisiet,
cik garu vajag.

Inese