[Talk-lv] piekrastes ortofoto

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Sat Nov 5 17:17:57 GMT 2011

1) atsauce ir default pēc autortiesību likuma
2..4) tu nedrīksti datus izmantot projektā, kas atļauj tā rezultātus
izmantot komerciāliem mērķiem. Tu nedrīksti arī pārdot sava pētījuma
rezultātus, ko tas satur datus, kas vienā vai citos veidos ir nākuši no
datu avota, kas aizliedz tos izmantot komerciāli. Citādi sanāk, ka vari arī
ņemt JS karti fonā un zīmēt! Nekomerciāli ņem un izmanto.

Paldies,
Jānis Ročāns