[Talk-lv] Datu pārnešana no PSRS armijas topenēm

Raitis U. raitisx at gmail.com
Mon Nov 21 05:27:48 GMT 2011

Ja sazīmētās ir kvartālstigas un ar tagu "cutline" tad viss ok, jo tur
stiga ir, un tas, ka viņa ir izbraucama tikai ar tanku, neko nenozīmē.
Par PSRS kartēm - nu šo varētu tā kā pacelt nākamnedēļ, jo pieejas ir
dažādas, un personīgi mana nav tā populārākā (labāk sazīmēts kaut kas ar
nelielu kļūdas %, nekā tajā vietā tukšums), jo līdz šim ir sanācis visai
reti iegrābties izmantojot 10k topenes. Par 50k nezinu.