[Talk-lv] Datu pārnešana no PSRS armijas topenēm

Rich richlv at nakts.net
Mon Nov 21 07:56:26 GMT 2011

On 11/20/11 23:57, Pēteris Daknis wrote:
> [...]
> zīmētajam, gribētu aicināt tā nedarīt, jo armijas karšu informācija ir
> būtiski novecojusi, vairums no šīm stigām dabā neeksistē un tā tas ir ne
> tikai rezervātos. Arī ja stigu dabā vēl var saskatīt (proti, uz tās aug
> nedaudz īsāki koki, kā apkārtējā mežā), nenozīmē, ka tas ir iemesls to
> zīmēt OSM, kā dajebkāda veida ceļu (manuprāt).
>
> Protams, var izrādīties, ka konkrētās stigas ir apsekotas dabā un
> aizvien eksistē, kā vismaz bezceļu transportam braucami ceļi, katrā ziņā
> nekādā gadījumā nevajadzētu "armijnieces" datus pārzīmēt bez pārbaudes.

piekriitu, ka bez paarbaudes nevajadzeetu neko paarziimeet. meegjinaam
saliidzinaat ar bing sateliitu, gps treisiem vai jebko citu, kas legaali
pieejams. shur tur esmu labojis aciimredzami no armijas topo ziimeetus
celjus, kur tagad dabaa neeksistee, iet pa visam citur vai vienkaarshi
manaami iztaisnoti. saakumaa diezgan mulsinoshi - negribeeju jaukties,
jo kaads tachu logjiski ieziimeejis. paliku topo apakshaa, uzreiz kljuva
skaidrs, no kurienes taadi briinumi naakushi :)