[Talk-lv] Pasākums 25. - 26. novembrī

pecisk at gmail.com pecisk at gmail.com
Mon Nov 21 15:22:31 GMT 2011

Vispār man arī sestdien 12tos labāk būtu. Šobrīd arī Viesturs Z. arī
piekrīt :) Laikam tad arī uz to laiku orientējamies. Būs arī laiks
mierīgi aprunāties, nebūs ikpiektdienas tradicionālā stresa.

P.

2011. gada 21. novembris 17:03 cuu508 at gmail.com <cuu508 at gmail.com> rakstīja:

mortigi tempo
Pēteris Krišjānis