[Talk-lv] Pasākums 25. - 26. novembrī

Rich richlv at nakts.net
Mon Nov 21 16:19:13 GMT 2011

On 11/21/11 17:45, Pēteris Daknis wrote:
> Skaidrs, kā iesācējs labprāt tādu apmeklētu. Un kā ir ar kartēšanas
> pasākumiem? Ir tautas daļa, kurai pado tik iemeslu ar bobikiem mežā
> gāzties. Tādi organizēti pasākumie pie mums notiek?

notiek. ne ljoti biezhi, bet notiek :)

pagaajshgad ljoooti razhiigi pastraadaajaam ceesiis :
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cēsis/Mapping_party_2010.07.10#Results

shogad pastraadaajaam nedaudz razhiigi liigatnee, bet tur toties bija
sameeraa daudz iesaaceeju :
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Līgatne/kartēšanas_pasākums_2011.06.18

nu un taa kaa liigatne mums taada draudziiga - aicina, dod eest un dzert
:) - tad nu mees tur veelreiz pastraadaajaam =)
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Līgatne/kartēšanas_pasākums_2011.09.24

mums te listee ir "klusais veerotaajs", kas mineeja par potenciaalu
mapping party pavasarii siguldaa ;)

es te pa sveetkiem bish carnikavu paziimeeju - un secinaaju, ka tur
patiesiibaa ir ljoti beediigi... taa ka tas vareetu buut veel viens
kandidaats uz mapping party (http://osm.org/go/0wMwIize--)