[Talk-lv] Pasākums 25. - 26. novembrī

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Nov 23 07:09:18 GMT 2011

On 21.11.2011 18:19, Rich wrote:

> notiek. ne ljoti biezhi, bet notiek :)
>
> pagaajshgad ljoooti razhiigi pastraadaajaam ceesiis :
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cēsis/Mapping_party_2010.07.10#Results
>
> shogad pastraadaajaam nedaudz razhiigi liigatnee, bet tur toties bija
> sameeraa daudz iesaaceeju :
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Līgatne/kartēšanas_pasākums_2011.06.18
>
> nu un taa kaa liigatne mums taada draudziiga - aicina, dod eest un
> dzert :) - tad nu mees tur veelreiz pastraadaajaam =)
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Līgatne/kartēšanas_pasākums_2011.09.24

> [...]
Tādu vietu ir šausmonīgi daudz, man pašam aizrautība pazuda tajā brīdī,
kad sākām likt iekšā importus no terplāniem. Tas nav man, man patīk
explorēt apkārtni pa analogo ar auto vai, vēl labāk, ar velo.
Par kandidātiem vairāk jādomā no tāda skatu punkta, kura pašvaldība
mazāk var terplānus un citus brīvos datus iedot.

--
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn