[Talk-lv] Pasākums 25. - 26. novembrī

Laura Cimža laura.cimza at gmail.com
Wed Nov 23 08:31:43 GMT 2011

Labrīt,

šeit ar Jums runā "klusais vērotājs":)
Bišķi pavirši esmu sekojusi Jūsu aktivitātēm - un esmu palaidusi garām -
vai tikšanās/tusiņš notiek, vai nē, vai datumi pamainījušies.
Katrā ziņā>>>
tuvākās aktivitātes Siguldas OSM tripa īstenošanas ceļā varētu būt
mēģinājums piedalīties Siguldas novada domes kultūras&izglītības projektu
konkursā>>>
http://www.sigulda.lv/public/lat/kultura/nolikumi11/

Nezinu, kā gala beigās sazināsimies - ar e-pastu starpniecību vai
tiešsaistē, taču būtu ļoti forši, ja Jūs būtu gatavi mani šīs nedēļas laikā
noinformēt par OSM pasākumam nepieciešamo tehnisko nodrošinājumu & izmaksām.

Mēģināšu rīt/parīt sabīdīt aktivitāšu listi, lai tad atliek piemest, cik
naudiņas kurai aktivitātei nepieciešamas.

Ā, vēl būtisks jautājums - kurā laikā 2012.gadā to būtu labāk īstenot?
Vasarā?

Veiksmīgu dienu!
Ar cieņu,
Laura