[Talk-lv] Pasākums 25. - 26. novembrī

Rich richlv at nakts.net
Fri Nov 25 15:57:09 GMT 2011

On 11/23/11 10:31, Laura Cimža wrote:
> Labrīt,
>
> šeit ar Jums runā "klusais vērotājs":)
> Bišķi pavirši esmu sekojusi Jūsu aktivitātēm - un esmu palaidusi garām -
> vai tikšanās/tusiņš notiek, vai nē, vai datumi pamainījušies.

jaaatziist, es arii bish zaudeeju speeju izsekot liidzi.

> Katrā ziņā>>>
> tuvākās aktivitātes Siguldas OSM tripa īstenošanas ceļā varētu būt
> mēģinājums piedalīties Siguldas novada domes kultūras&izglītības
> projektu konkursā>>>
> http://www.sigulda.lv/public/lat/kultura/nolikumi11/

interesanti. tur gan laiks vajadziigs uuuukudaudz. pie tam, "Domes
līdzfinansējumu piešķir līdz 75% no iesniegtā projekta kopējās budžeta
summas."
attieciigi jaaizdomaa, kaa atlikushos 25% dabuut. un laikam arii
juridisku organizaaciju vajag.
aa, un pa lielam osmisti jau ir baigie anarhisti-hipiji-panki, kas
labaak novazaasies visu dienu pa kaut kurieni un nedeelju ziimees par
briivu, nekaa rakstiis pieteikumus - bet nu jaapadomaa... :)

> Nezinu, kā gala beigās sazināsimies - ar e-pastu starpniecību vai
> tiešsaistē, taču būtu ļoti forši, ja Jūs būtu gatavi mani šīs nedēļas
> laikā noinformēt par OSM pasākumam nepieciešamo tehnisko nodrošinājumu &
> izmaksām.

nu pa lielam jau pasaakumu var uzriikot arii par velti. bet sheit
vareetu buut iespeeja iegaadaaties leetus gps loggerus vai ko taadu

> Mēģināšu rīt/parīt sabīdīt aktivitāšu listi, lai tad atliek piemest, cik
> naudiņas kurai aktivitātei nepieciešamas.
>
> Ā, vēl būtisks jautājums - kurā laikā 2012.gadā to būtu labāk īstenot?
> Vasarā?

veels pavasaris-vasara laikam buutu vislabaak. ziemaa ljoti gruuti,
agraa pavasarii zampa.