[Talk-lv] Pasākums 25. - 26. novembrī

Raitis U. raitisx at gmail.com
Fri Nov 25 22:49:59 GMT 2011

1) Atzīstu, ka idejiski importi nav motivējoši un kaut kādā ziņā ir
aizgājis greizi.
Bet tā ir cita tēma.

2) Cik noprotu rīt  Raiņa bulv.19, pagrabstāvā, 030kab., 12:00 ?

3) Es par Siguldas kartēšanu :) Skaisti un tā...
Ideālais variants būtu baltajā ziemā
dabūt terplānu normālā formā, nedaudz apstrādāt
salikt to, ko var salikt, lai nav pa baltu lapu jābrauc.
dabūt distancenes, gps loggerus, sazīmēt apkārtni, salikt papildus
atribūtus + taciņas.
dienas beigās sabraukt atpakaļ pie siltas tējas, padalīties ar iespaidiem,
trackiem, varbūt ko pazīmēt.
var šo visu pasniegt pat ļoti jaukā formā kā pasākumu gan vietējiem gan
viesiem, ar milzīgu devu pozitīvajiem iespaidiem.

vai arī, kā Rich teica - pavasarī/vasarā
.