[Talk-lv] OSM tikšanās (vēlreiz)

Pēteris Daknis peteris.daknis at gmail.com
Sat Nov 26 23:25:49 GMT 2011

Foruma izmantošana saziņai ir, protams, atbalstāma, vienīgi nav skaidrs,
kāpēc tie būtu nepieciešami vairāki.

Pēc sevis spriežot, nefanātiskiem lietotājiem būtiskākais ir "specene",
proti, būtu labi, ja info par administratīvajām robežām un arī citas
nākotnē nolemtās lietas parādītos arī (vai, labāk, pirmkārt) šeit:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Latvian_roads_tagging
Jo, neskatoties uz to, ka šo to esmu kartē iezīmējis jau kādu 3 gadu
periodā, par šo listi uzzināju tikai nesen. Atrodamā informācija ir paskopa
un sadrumstalota. Tomēr OSM ir visiem atvērta, tik beigās sanāk tā, ka
jaunie censoņi aiz nezināšanas sazīmē līki un zinātāji labo vai dzēš ārā,
jo savstarpēji ir nolēmuši, ka jādara savādāk.

Par mežiem un rediģēšanas grūtību mans viedoklis ir sekojošs. Kartes būtība
ir parādīt informāciju. Ja dēļ informācijas kļūst grūti rediģēt, tad tajā
vainojams attiecīgais rediģēšanas interfeiss, nevis informācija.

Un starp citu - kāpēc Latvijai ir 3 robežlīnijas, turklāt katra savādāka?

P.

2011. gada 27. novembris 00:52 cuu508 at gmail.com <cuu508 at gmail.com> rakstīja: