[Talk-lv] Mašīnu GPX ielāde osm.org

cuu508 at gmail.com cuu508 at gmail.com
Sun Nov 27 15:50:22 GMT 2011

Šādi izskatās pēc gpsbabel 2m retināšanas:

http://i.imgur.com/9jLZq.png

Violetā krāsā ir oriģinālais GPX fails, tam pāri gaiši zaļā--retinātais.
Tātad redzamie violetie punkti ir tie, kuru retinātajā versijā vairs nav.
Manuprāt, nav daudz informācijas zaudēts.

Mans priekšlikums ir sadalīt punktu kopu klāsteros un noteikt katra
> klāstera smaguma centru, kas tad arī būtu eksportējamais punkts.

Man savukārt īsti nepatīk doma taisīt jaunus punktus kaut kā apvienojot
esošos. Jo tad uz osm.org ielādējam sintētiskus, "izdomātus" punktus, nevis
no GPS ierīces nākušus punktus izlases kārtībā.