[Talk-lv] Mašīnu GPX ielāde osm.org

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Sun Nov 27 21:47:24 GMT 2011

Pabeidzot paša iesākto:
osm datu upload taisīt nevajadzētu, jo cilvēkam jānošķiro nost drazas. Jo
tālāk iesim jo vairāk būs drazas - jo Jānis eksportu taisa tikai pa vietām
kur nav OSM ceļu. Šobrīd uz aci minētu ka ap 20-30% no trekiem ir draza,
kuru mēs negribam redzēt kā ceļus osm.

Vēlmju sarakstā es ieliktu kādu JOSM plugin vai skriptu, kas pa gpx failu
izdara analīzi un izdod ārā JOSM slāni vai .osm failu, kurā jau kā highway
ir iezīmēti "vidējais gpx".
(piemēram, ja vismaz 4 trases iet vienā virzienā ne vairāk kā 20m attālu -
tas ir ceļš). Operatoram atliek ievlikt šo "ieteikto ceļu", apakšā palikt
oriģinālos gpx diegus, karti vai satelītu un tad jau cilvēcīgi izlemt kurus
ceļus apstiprināt.

Kā jau Viesturs teica tam vajag laiku. Noteikti nav vienā dienā padarāms.

A.