[Talk-lv] OSM tikšanās (vēlreiz)

Rich richlv at nakts.net
Mon Nov 28 08:12:17 GMT 2011

On 11/27/11 01:25, Pēteris Daknis wrote:
> Foruma izmantošana saziņai ir, protams, atbalstāma, vienīgi nav skaidrs,
> kāpēc tie būtu nepieciešami vairāki.

vairaaki nav nepiecieshami, nav vienpraatiibas, kursh labaaks.
par to, ka atbalstaama - nepiekriitu :)
man forumi nepatiik, kaadam citam patiik. ja paskataas osm community
sazinjas riikus, visur primaari ir liste, otrajaa vietaa lielaakaas
community ir irc kanaals un veel lielaakaas community ir forums.
var jau dariit citaadaak, bet tad vajag labaakus iemeslus par "man
patiik/nepatiik" ;)

> [...]
> proti, būtu labi, ja info par administratīvajām robežām un arī citas
> nākotnē nolemtās lietas parādītos arī (vai, labāk, pirmkārt) šeit:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Latvian_roads_tagging
> Jo, neskatoties uz to, ka šo to esmu kartē iezīmējis jau kādu 3 gadu
> periodā, par šo listi uzzināju tikai nesen. Atrodamā informācija ir
> paskopa un sadrumstalota. Tomēr OSM ir visiem atvērta, tik beigās sanāk
> tā, ka jaunie censoņi aiz nezināšanas sazīmē līki un zinātāji labo vai
> dzēš ārā, jo savstarpēji ir nolēmuši, ka jādara savādāk.

noteikti piekriitu. vajag labaak dokumenteet wiki. ja redzi kaut ko
truukstoshu vai nepreciizi - staasti te vai izlabo ;)

> Par mežiem un rediģēšanas grūtību mans viedoklis ir sekojošs. Kartes
> būtība ir parādīt informāciju. Ja dēļ informācijas kļūst grūti rediģēt,
> tad tajā vainojams attiecīgais rediģēšanas interfeiss, nevis informācija.

par sho jau mineeju, ka nebuus 100%. igaunija ir taada, ka tur tuuljus
gruuti vainot - editeet gruushi, kaut ko satiiriit vispaar vaajpraats
(jaa, es to esmu dariijis...)