[Talk-lv] corine imports (OSM tikšanās (vēlreiz))

Rich richlv at nakts.net
Mon Nov 28 08:24:56 GMT 2011

On 11/28/11 10:12, N.R. wrote:

> Pavisam noteikti vismaz mežus! Arguments "lēni lādēsies redaktorā" ir
> vienkārši nožēlojams :)

nav nozheelojams ;)
mums tomeer jaadomaa par mobilajiem editoriem (ja mees gribam vairaak
cilveekus piesaistiit), vaargaakiem kompjiem (kaadas shausmas dariijaas
liigatnes mapping party ar biblioteekas kompjiem...) un arii tiiri datu
apjomu ar jaudiigiem kompjiem. shur tur kaut ko pamainiit ir nenormaali
gruuti tikai taapeec, ka tas pavelk sev liidzi paardesmit citus objektus.

imho mezhi ir labs shiibriizha kompromiss.