[Talk-lv] OSM tikšanās (vēlreiz)

Raitis U. raitisx at gmail.com
Mon Nov 28 10:30:51 GMT 2011

Viss jādara secīgi :)
1) Tā kā esmu par minimālismu, tad uz osm.lv/f ir uzlikts visai
vienkārša izskata forums ar uzsvaru uz saturu. Pa lielam jau
iztulkoju, dažas vietas vēl palika. Vēlāk jāsakārto kategorijas, un
izskats (ieteikumi, komentāri welcome?)
Oficiālais nepatīk tieši dēļ tā ka nevar pielāgot. Kad ar šo tiks
galā, drošibas pēc var backupus taisīt uz citurieni.
2) Par ceļiem: Turpat ieliku nelielu izklāstu par A klases zīmēšanas ideju.
3) Corine pieķeršos visdrīzāk nedēļas nogalē. Pamēģinās plikus mežus,
un tad jau redzēs, kā izskatīsies. ja izlemjam ka ok - vajag izdalīt
reģionus, kurus nevajag iekļaut importā iekšā. Viens es to netaisos
darīt, tāpēc nāksies pa visiem satagot šīs teritorijas.
4) par osm.lv kā vizītkartes lapiņu - idejas, piemēri?
Ja kādam ir vēlme darboties jebkurā no vizieniem, varu iedot pieeju jebkam.