[Talk-lv] Mašīnu GPX ielāde osm.org

cuu508 at gmail.com cuu508 at gmail.com
Mon Nov 28 10:38:19 GMT 2011

AivarsB apsvērumu es labi saprotu šādās vietās--tā tiešām ir draza:
http://i.imgur.com/LrPj5.png

Pamēģināju gpsbabel ar ielāpu.
Pozitīvā lieta, ka, salīdzinot ar nesalāpīto, strādā zibenīgi ātri. Tas
saprotams, jo mērīt attālumus starp secīgiem punktiem ir O(n), kamēr mērīt
attālumus katram punktam ar katru ir O(n^2).
Negatīvā lieta--ļoti maz ko izfiltrē. Ar 2m filtru punktu mazāk praktiski
nepalika. Ar 5m filtru tika izmesti arī tikai kādi 10-20%. Šeit 5m varianta
bildīte, kur palikušie punkti gaiši zaļi, un izmestie violeti:
http://i.imgur.com/mV7kT.png

Padomāju vēl un izdomāju, ka filtrēšanu varētu veikt segmentu līmenī. Jāņa
dotajos GPX failos katrā ir viena trase (<trk> elements), kurā iekšā ir
daudzi segmenti (<trkseg>). Varētu izmest ārā tos segmentus, kuriem lielākā
daļa (80%, piemēram) punktu ir tuvumā vismaz trīs citiem segmentiem. Jeb,
cilvēku valodā--ja 20 segmenti iet apmēram pa vienu un to pašu vietu, no
šiem 20 paturēsim tikai 3.
Lūk, kas no tā sanāk, piemērs 1: http://i.imgur.com/O5421.png
Un piemērs 2: http://i.imgur.com/1zjdB.png
Neoptimizēts koda gabals, kas šo paveic: http://pastebin.com/QLCWC79V