[Talk-lv] Mašīnu GPX ielāde osm.org

Rich richlv at nakts.net
Mon Nov 28 10:45:40 GMT 2011

On 11/28/11 12:38, cuu508 at gmail.com wrote:
> AivarsB apsvērumu es labi saprotu šādās vietās--tā tiešām ir draza:
> http://i.imgur.com/LrPj5.png

aaa, shaada draza... jaa, tas nu galiigi nerull. varbuut no shiem var
tikt galaa izfiltreejot aaraa tos segmentus, kam visi punkti ir 20m
raadiusaa ? ti, ja tas ir shaada tipa blobs, kursh saakas un beidzas
vienaa vietaa, jamais tiek globaali izmests. nepaliidzees segmentiem,
kur cilveeks nobraucis 50km un galaa blobu uzdzejojis, bet nu tur mosh
var uztaisiit analiizi segmenta daljaam, ja shaadi gadiijumi ir daudz

> [...]
> praktiski nepalika. Ar 5m filtru tika izmesti arī tikai kādi 10-20%.
> Šeit 5m varianta bildīte, kur palikušie punkti gaiši zaļi, un izmestie
> violeti: http://i.imgur.com/mV7kT.png
>
> Padomāju vēl un izdomāju, ka filtrēšanu varētu veikt segmentu līmenī.
> Jāņa dotajos GPX failos katrā ir viena trase (<trk> elements), kurā
> iekšā ir daudzi segmenti (<trkseg>). Varētu izmest ārā tos segmentus,
> kuriem lielākā daļa (80%, piemēram) punktu ir tuvumā vismaz trīs citiem
> segmentiem. Jeb, cilvēku valodā--ja 20 segmenti iet apmēram pa vienu un
> to pašu vietu, no šiem 20 paturēsim tikai 3.

shis man nepatiik, jo kriteeriji, peec kuriem patureet shos 3 sanaaks
bish apshaubaami. var jau njemt tos, kas it kaa vairaak pa vidu, bet vai
tas ir vienkaarshi ? un arii tad man tas neshkjiet ljoti jauki, mees
varam izmest tieshi preciizaakos treisus beigaas...

  Rich