[Talk-lv] OSM tikšanās (vēlreiz)

Rich richlv at nakts.net
Mon Nov 28 10:48:04 GMT 2011

On 11/28/11 12:30, Raitis U. wrote:
> [...]
> iztulkoju, dažas vietas vēl palika. Vēlāk jāsakārto kategorijas, un
> izskats (ieteikumi, komentāri welcome?)
> Oficiālais nepatīk tieši dēļ tā ka nevar pielāgot. Kad ar šo tiks
> galā, drošibas pēc var backupus taisīt uz citurieni.
> 2) Par ceļiem: Turpat ieliku nelielu izklāstu par A klases zīmēšanas ideju.
> 3) Corine pieķeršos visdrīzāk nedēļas nogalē. Pamēģinās plikus mežus,
> un tad jau redzēs, kā izskatīsies. ja izlemjam ka ok - vajag izdalīt
> reģionus, kurus nevajag iekļaut importā iekšā. Viens es to netaisos
> darīt, tāpēc nāksies pa visiem satagot šīs teritorijas.

kura ir taa dalja, kur jaapaliidz ? kaadi skilli/tuulji vajadziigi ?

> 4) par osm.lv kā vizītkartes lapiņu - idejas, piemēri?
> Ja kādam ir vēlme darboties jebkurā no vizieniem, varu iedot pieeju jebkam.

idejas par saturu taa kaa ir, jautaajums, kaa to tehniski realizeet.
zinu, ka tev nezkaapeec riebj wiki ;), bet man taads mw, piemeeram,
shkjiet pietiekami eerts (un rezultaataa daudzi var vienkaarshi
editeet). ir kaadi citi varianti ?