[Talk-lv] OSM tikšanās (vēlreiz)

Raitis U. raitisx at gmail.com
Mon Nov 28 13:48:07 GMT 2011

Man neriebjas wiki - nezinu no kurienes to izrāvi. :) Pats esmu šo to
palabojis.
Ir ērtākas un mazāk ērtas lietas
- tabulas tur taisīt/labot man nepatīk (editors nav intuitīvs un pārskatāms
pie labošanas).
- Iztrūkst diskusija
- Nav konkrēta struktūra, vai arī viņa tiek cītīgi slēpta.
Salīdzinot - Wikipedia ir ļoti konkrēti sarakstīts, kam ir jābūt iekšā
rakstā un kādā secībā. Ja sāk likt visu pēc kārtas - aprakstus,
definīcijas, pamācības, vadlīnījas, userlisti, pasākumus utt - ir haoss.
Elementārākais veids kā to pārbaudīt - paprasīt kādam, kas pirmo reizi redz
osm wiki lapu.
Tāpēc arī tapa doma par secīgumu:

*Forums:*
* Izsakam domu -> komentējam, apspriežam -> apkopojam -> nobalsojam ->
izdaram
* Aktualitātes (pasākumus, importus) vieglāk organizēt forumā, uz kuru var
iedot normālu linku citiem.
* Lokālas lietiņas (kaut vai vietējā renderēšana) - iekš wiki kaut kā tas
neiederas.
* Iesācējiem vieglāk saprast un pieslēgties (var būt gan pluss, gan mīnuss
- tas atkarīgs no mums)

*Wiki:*
Fundamentālas un globālas lietas (tagi, zīmēšanas principi u.c.)
Pamācības

*Dažādas fasādes www lapas: *(Par šo jau it kā vienojāmies)
Rindkopa "Par"
Ļoti īsa info kā izmantot galarezultātu (navigācija, kartes) + norādes uz
labošanas iespējām.

ir kaadi citi varianti ?

Var arī uzlikt kādu no wiki dzinējiem, visu lieko nost, un visi labo uz
velna paraušanu. (PmWiki?)

kura ir taa dalja, kur jaapaliidz ? kaadi skilli/tuulji vajadziigi ?

ja jautājums par corine, tad vajag konkrēto novadu/apgabalu robežām uzlikt
tagu - kaut vai "corine=cut"
Poligoniem jābūt noslēgtiem. pēc tam to tagu izdzēsīs.

p.s.
Nav jau spiesta lieta, turpinam lietot ko un kā gribam, bet ja ar šo es
varu atvieglot dzīvi sev un citiem, es to arī darīšu.
Mērķi, protams, katram savi.