[Talk-lv] Mašīnu GPX ielāde osm.org

Rich richlv at nakts.net
Mon Nov 28 15:01:10 GMT 2011

On 11/28/11 15:29, Lauris Bukšis-Haberkorns wrote:
> 2011. gada 28. novembris 15:09 Rich<richlv at nakts.net>  rakstīja:

> Nu tad skaidrs :) Ja par GPX datu upload, tad jautājumu nav :) Runājot
> par GPX vai vispār ir jēga upload'ot diezgan pamatīgi apgraizītu GPX?

hmm, precizee "apgraiziitu". ja domaats saakotneejais daliijums (njemot
aaraa to, kur osm jau ir celji), tad viss ok - tieshi truukstoshaa dalja
ir svariiga.

ja domaats gpsbabel position filtrs- arii viss kaartiibaa - mees pa
lielam aizvaacam liekus datus (5m distances filtrs shaadiem datiem veel
buus ok imho).
ja graiza vairaak (izmetot kaudzi ar treisiem), jaa, tad es bish shaubos
par kriteeriju izveeli un galarezultaata kvalitaati