[Talk-lv] robežu labais stils

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Tue Nov 29 07:16:19 GMT 2011

vietu un/vai punktu/līniju skaitu. Tas ir smags interfeiss

Tas nav editora jautājums - ja dati ir salaulāti, tad neatkarīgi no editora
ir jāiedziļinās saistīto objektu nozīmē.

Viens no fundamentāliem caurumiem osm datu loģikā ir slāņu trūkums. Cik
zinu tad jebkuri ģeo dati ir organizēti slāņos (robežas, ceļi, mājas,
komunikācijas, ūdeņi, zemes lietojums utt). Tas ļauj labot, importēt, dzēst
konkrētos tematiskos datus nesatraucoties par pārējo datu veselību.
Mans aicinājums ir uzvesties tā, ka robežas būtu neatkarīgs slānis, un
nesaistīt viņas ar pārējiem datiem. Piemēram, ja redzam ievilktu
aizsargātās teritorijas vai pagasta robežu, nemēģinām pie šīs robežas
pielaulāt meža malu. Ļoti iespējams ka tiks veidots nākamais imports ar
precizētām robežām - izmest neatkarīgu GNP robežu un ielikt vietā jaunu ir
viegli. Izmest sasietu GNP - ļoti darbietilpīgi.

Runa šobrīd iet par vadlīniju - formējam viedokli kā labāk. Nav plānots
masveidā kaut ko darīt ar jau esošiem datiem.

Tas pilnīgi nesakrīt ar jebkādām OSM vadlīnijām, kā tad tu pēc tam mainīsi