[Talk-lv] Labs PR materiāls

Rich richlv at nakts.net
Mon Oct 3 06:59:58 BST 2011

On 10/02/11 19:42, Kārlis wrote:
> Es laikam būšu nepopulārs (lūdzu neapmētāt ar akmeņiem), bet man šķiet,
> ka visu harmonizēt būtu ok. Dabā.
> Man konkrēti besī nesakārtotie mājas numuri dabā.

pirmkaart, tas radiis milziigu bardaku uz ilgu laiku (ar soliijumu "buus
labaak veelaak").

riigaa vienu ielu paardeeveeja, paarvietojot to par kaadiem km 2 laikam.
pirms daudzdesmit gadiem (50 ? 80 ? neatceros :) )

veel pirms 5 gadiem cilveeki ik pa laikam to mekleeja vecajaa vietaa...

iedomaajies, ka shii izmainja padariis drukaataas kartes, elektroniskaas
kartes utt nepareizas (ok, varbuut ne milziigaa apjomaa, bet pietiekami).

pie tam, tas paver iespeejas ar shiim lietaam zhongleet arii naakotnee -
piemeeram, ja attiistiibas rezultaataa kaut kur 2 ielas salien kopaa vai
kas cits notiek, tur atkal var kaadam rasties veelme kaut ko pamainiit.

--
  Rich