[Talk-lv] Rīgas ēkas

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Fri Oct 7 13:32:23 BST 2011

Es par ielikšanu, kaut arī neprecīzi dati. Aptuvena informācija ir
noderīgāka par tukšumu (..aptuveni šeit ir aptuveni šāda lieluma ēka +/-
5m).

Tikai likšana būtu jādara pa kvartāliem, salīdzinot rezultātu ar bing vai
savām zināšanām par vietu.
OSM fails ir izveidots tā kā var vērt vaļā JOSM, atlasīt kvartālu ar kuru
vēlēšanās strādāt un uz priekšu.

Tik daudz varētu vienoties, ka labais tonis ir nemest PDF ēku esošai pa
virsu - ja priekšā jau ir ēka un izskatās pārliecinoši tad to atstājam. ja
nepārliecinoši - aizstājam ar PDF ēku.

Viestur, vai tas osm fails ir nopozicionēts korekti? Vertikālajai malai
failā bija LKS koordināta, bet horizontālai nebija - vai tur piemeklēji
aptuveni, vai atradi precīzu koordinātu?
A.