[Talk-lv] Fwd: Par teritorijas plānojuma vektordatiem

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Sun Oct 9 07:42:25 BST 2011

Labrīt!

Ar Raita palīdzību esmu sagatavojis Cesvaines novada mežus importam. Tur ir
arī daži citi landuse, kas multipoligonam ir kā inner. Ir tikai ir viens
warning par overlaping ways, kuru nemāku novērst.
Būtu labij, ja pārietu pāri un paskatītos, vai var lādēt iekšā.
Fails ir te: http://failiem.lv/u/qwkzbno

Paldies,
JR