[Talk-lv] zaljie plekji

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Fri Oct 14 14:29:29 BST 2011

Ir diezgan ierobežotas iespējas stilot tajās Garmin kartēs, vismaz manējā.
man, piemēram, bija nepiecīšams pacēlājus ieraudzīt iekārtā, tad nu es viņus
iezīmēju, kā sliedes, jo citu apzīmējumu tur nav. Jaunākās iekārtās, cik
esmu dzirdējis, ir arī iespējas ielādēt ne tikai vektordatus, bet tieši
bildītes, bet neesmu par to interesējies. Un tā kā man pašam šādas iekārtas
nav, tad nemāku teikt, cik problemātiski ir izveidot karti priekš tās.