[Talk-lv] Jelgavas orto-foto

Martins M mrt.mednis at gmail.com
Thu Sep 1 06:42:44 BST 2011

OK, piekrītu, dati nav iegūti legāli, tāpēc nav izmatojami lai arī cik
labi tie būtu.

Viens no turpmākajiem variantiem būtu šo datu "legalizēšana"... Vai kāds
ir pētījis LĢIA piedāvājumu? Viņu piedāvātās cenas nav nemaz tik
astronomiskas:

"Ortofotokartes mērogā 1:2 000 izgatavošana (produkts izgatavots LKS-92
sistēmā) (pakalpojuma saturs: ortofoto­kartes izgatavošana no
oriģināliem aero vai kosmiskajiem uzņēmumiem) - 1 km^2 - Cena ar PVN
173,36Ls"

Ir nopērkami arī 1:10000, 1: 5000, 1:1000, attiecīgi nedaudz lētāk vai
nedaudz dārgāk.

Var, protams, laipot pa bezmaksas piedāvājumiem un lūgties visādas
atļaujas, bet ja es nopērku sava dzimtā ciema ortofoto tad nopirkts ir
nopirkts, nevis "atļauts palietot".

Arī brīvās programmatūras pasaulē ir bijuši gadījumi, kad kopiena izpērk
kādu programmproduktu.

Divsimts lati, nav gluži tas pats, kas "par velti", taču es esmu gatavs
investēt OSM attīstībā. Jautājums ir šāds - vai kāds nav aplauzies jau
pirms manis ortofoto iegādes jautājumos?

Cenas no LĢIA cenu likuma
http://www.likumi.lv/doc.php?id=156757&from=off

Martins