[Talk-lv] protected area

N.R. normis at sapnis.com
Tue Sep 6 10:07:00 BST 2011

Sveiki Liste,

(ārprāts cik ilgs laiks ir pagājis, kopš pēdējo reizi kaut ko rakstīju
uz vēstkopu, tiešam nav forums uztaisīts ? :)

Gribēju salabot haotisko dabas aizsargājamo teritoriju klasifikāciju,
šķiet ir iezīmētas tikai dažas, un vietām ir nekorekta klasifikācija,
nosaukums utt. Mana sieva kā reizi ir speciālists jomā, gribēju sategot
pēc jaunā ieteiktā tega "boundary=protected_area" un "protect_class=1-9"
(IUCN klasifikācija, lietota arī Latvijā).

Tikai jautājums: tur ir rakstīts, ka šobrīd vēl "protected_area" nekādi
netiek renderēts, tāpēc varot pielikt klāt multipoligon un
"boundary=national_park". Šis man īsti nav skaidrs, kā pareizi to
izdarīt uz JOSM?

Manuālī precīzs teksts ir šāds:

> Protected_area becomes not rendered until now. But you can get
> rendered two kinds by using the previous tags:
>
> for nationalparks, generally class 2, by an adding relationen with
> just "boundary=national_park" (& type=multipolygon) - because you
> can´t use two boundary-keys in one object-decoration.

Ko man JOSMā darīt lai ne tikai būtu protected_area, bet arī renderētos
kā national_park (jo divus boundary uzlikt nevar)?

N. (OSMā kā "trakais" un/vai "normis99")