[Talk-lv] liigatnes atskanju mapping party

Rich richlv at nakts.net
Fri Sep 9 11:59:06 BST 2011

On 09/09/11 12:40, N.R. wrote:
> neesmu bijis iepriekšējā pasākumā, tāpēc paskaidro, kāpēc vajadzīga
> pašvaldības dalība? vai nevar uzrīkot daudz vienkāršāku pasākumu, kur
> cilveki vienkārši savācas, un sistemātiski ar GPS aparatiem un
> fotoaparātiem izstaigā kādu nelielu apdzīvotu vietu? vai vēl labāk, ar
> velosipēdiem (ies ātrāk)?

pashvaldiibas daliiba, protams, nav obligaata (ceesu pasaakums ir
ideaals piemeers), bet, ja pashvaldiiba ir ieintereseeta, tas daudz
vairaak motivee muus ierasties un pastaastiit - kaa jau mineeju, ljoti
svariigi ir iesaistiit vieteejos cilveekus.

papildus ir nedaudz lielaaka reklaama (maajaslapaas), telpas, internets...

> nepārproti, esmu PAR pasākumu līgatnē. bet biežāku un mazāku pasākumu
> rīkošana kartei palīdzēs vēl vairāk.

laiks ir ierobezhots. ja ir ieintereseeti vieteejie, es shaadaam vietaam
dodu daudz lielaaku priekshroku :)

bet nekas jau netraucee taisiit shaadus pasaakumus citur, kur
pashvaldiiba nav ieintereseeta - bet nu es tam veltiishu laiku tikai
tad, kad beigsies ieintereseetaas ;)

pie tam, liigatne izmanto osm vienaa (pagaidaam vienkaarshaa) projektaa
online, kas ir arii papildus reklaama. jo labaaka tur karte, jo labaaka
reklaama.

  Rich