[Talk-lv] popularizēšana

Rich richlv at nakts.net
Fri Sep 9 13:34:28 BST 2011

On 09/09/11 14:30, Gasha wrote:
> Hostings galigi nav problema.
> Katram man liekas ir lieki resursi.
>
> Parasti problema ir kontentaa, saturaa :)

es gribeetu sho uzsveert ;)
atcereesimies, bija taksh taads osm.lv, bet interese apsiika un lapa pazuda.

jaasaprot, kas tad tur tieshaam buus - ti, vajag kaut kaadu relatiivi
unikaalu saturu, kas nav/nevar buut citur. piemeeram, dupliceet osm wiki
latvijas sadalju nav jeegas. osm ir arii oficiaals forums
http://forum.openstreetmap.org/ - arii to dupliceet imho nav jeegas.

ieksh http://openstreetmap.by/ , piemeeram, ir karte ar baltkrievu
labeljiem (un custom style). luuk, kam taadam ir jeega. bet, kaa tur var
redzeet, paareejais ir links uz osm wiki atpakalj...

veel jau tur var izvietot tos skriptu rezultaatus, cik % no kuriem
autocejiem ir pabeigti.

un protams, ljoti svariigi - kas to uzturees. ne jau tehniski, tas ir
siikums. saturiski :)
es godiigi varu pateikt, ka buus gruuti atrast kam taadam veel laiku.