[Talk-lv] popularizēšana

pecisk at gmail.com pecisk at gmail.com
Fri Sep 9 13:41:59 BST 2011

2011. gada 9. septembris 15:34 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja:

> es gribeetu sho uzsveert ;)
> atcereesimies, bija taksh taads osm.lv, bet interese apsiika un lapa pazuda.
>
> jaasaprot, kas tad tur tieshaam buus - ti, vajag kaut kaadu relatiivi
> unikaalu saturu, kas nav/nevar buut citur. piemeeram, dupliceet osm wiki
> latvijas sadalju nav jeegas. osm ir arii oficiaals forums
> http://forum.openstreetmap.org/ - arii to dupliceet imho nav jeegas.

Nu tas forums ir diezgan paknaps. Bet redzēs. Piekrītu ka Wiki saturu
noteikti nevajag dublēt un tam ir labi jāintegrējas šajā lapā - un
otrādi.

> ieksh http://openstreetmap.by/ , piemeeram, ir karte ar baltkrievu labeljiem
> (un custom style). luuk, kam taadam ir jeega. bet, kaa tur var redzeet,
> paareejais ir links uz osm wiki atpakalj...

Es noteikti esmu par vietējo "uzlaboto" karti. Man ir arī pāris idejas
ko varētu izcelt mūsu variantā. Tas gan prasīs ko vairāk par vienkāršu
hostingu, bet gan jau ar laiku.

> veel jau tur var izvietot tos skriptu rezultaatus, cik % no kuriem
> autocejiem ir pabeigti.

Atskaites punkti par Latviju noteikti būtu vēlami.

> un protams, ljoti svariigi - kas to uzturees. ne jau tehniski, tas ir
> siikums. saturiski :)

Tas vienmēr ir jautājums. Šoreiz gan man ir vēl tīri praktiska un
personiska interese vairāk papopularizēt OSM.

Lai sokas,
Pēteris.