[Talk-lv] popularizēšana

N.R. normis at sapnis.com
Fri Sep 9 13:51:14 BST 2011

Tu jau nesaprati galveno domu. Galvenā doma ir sekojoša - es pasaku
openstreetmap, un cilvēks jautā "kas tas tāds"? Ieraksta googlē, un
atrod .org slippy map. lai atrastu normālu informāciju, ir baigi jārok.
Vajag vienkāršu lapu latviešu valodā, lai piesaistītu interesi.

Cik es pēdējās dienās esmu te skatījies, listi lieto labi ja 5 cilvēki.

Ja mēs sāksim ar trijiem teikumiem par to kas ir OSM uz .lv domēna, ar
to jau būs panākta normāla reklāma.

viss tālākais jau ir tikai added bonus.

N.