[Talk-lv] popularizēšana

Papuass papuass at enkurs.org
Fri Sep 9 13:58:27 BST 2011

Sveiki!

Nedaudz esmu apjautis, ko tur vajag. Tai būtu jābūt vizītkartei
latviski lasošajiem lietotājiem.

Tur vajag FAQ.
Vajag pamācību, kā dabūt OSM uz Garmin/Magellan/iPhone/Android.
Vajag pamācību pirmajiem soļiem, kā iezīmēt POI, ceļu utt.

Domāju, ka pat nav būtiski, lai regulāri tur būtu jaunumi, vajag tikai
sagatavot būtiskāko informāciju: KĀPĒC TAS OSM IR NODERĪGS?

 Mārtiņš