[Talk-lv] forum @ osm ?

Gasha gasha at pie-dabas.net
Mon Sep 12 08:16:08 BST 2011

Nee viss ir kartiba.
Vienkarshi ir dazhadas pakapes komunikaciju slaanji.

1) IRC ir vairak chats. tas kas tur paradas, uzreiz pazuud. ja vien nav
arhivs.
2) mail liste ir offlain chats, kur arhivs ir katram cik grib ilgi, vai
ari ja kads uztaisa listes arhivu.
3) forums ir mazliet lenaks, un te IMHO ir galvenais, ka viss arhivejas.
un ja ir kautkads offtopiks, beztolks, to var no arhiva ari izdzest, lai
nemaisa galvu. meklesana pa forumu ari butu ertaka.
4) blogs varetu but kautkas nakoshais aiz foruma.

ideali butu, ja katrs slaanis tiktu izmantots pec vajadzibas. un domu
graudi izkristalizetos pareizaa secibaa no 1 uz 4.

nu taas ir manas domas.