[Talk-lv] forum @ osm ?

pecisk at gmail.com pecisk at gmail.com
Mon Sep 12 08:19:06 BST 2011

2011. gada 12. septembris 10:08 N.R. <normis at sapnis.com> rakstīja:
> liste var palikt. bet cik viegli ir uzzināt par listes eksistenci? es
> nesaprotu, jūs šeit listē vēlaties turpināt eksistēt kā elitārs klubiņš, vai
> arī jums tomēr ir svarīga lietotāju piesaiste?
>
> N.

ir tēmas, kas forumā var tikt apskatītas labāk, it īpaši lietotājiem
kas tik aktīvi nelieto e-pastus listu sarakstēm. Lielajām sarakstēm
arī grūti ir izsekot.

Jebkurā gadījumā manas domas par openstreetmap.lv apdomājot pa nedēļas nogali:
1) pašu renderēta karte kurā varam eksperimentēt ar papildus lietām
kas nav noklusējumā OSM. Veiksmīga risinājuma gadījumā kļūdu ziņojumi
un lāpījumi uz osm.org mapniku;
3) Lai arī kā man nepatiktu komunikācijas izklāšana, forums ir
vajadzīgs. Tas kas ir openstreetmap.org nav īpaši izskatīgs, turklāt
pamatvaloda ir angļu. Es gribētu forumu latviešu valodā, kur būtu
vieglāk izsekot diskusijai. E-pasta saraksti parastie lietotāji
neizmantos - tas ir fakts. Toties pie foruma visi ir pieraduši.
Protams ideālākais gadījums būtu forum <-> liste tilts, bet tur vai
tik nebūs jākodē.
4) Noteikti gribētos zināšanu krātuvi vispirms veidot pie sevis.
OpenStreetMap.org wiki varētu glabāt galvenās lietas, un ja kaut kas
ļoti nozīmīgs, migrēt uz to.

Jebkurā gadījumā pie mums ir dookrātija, tā kā ja kāds vēlas palīdzēt
- pievienojieties.

Pēteris.