[Talk-lv] forum @ osm ?

Rich richlv at nakts.net
Mon Sep 12 09:05:03 BST 2011

On 09/12/11 10:19, pecisk at gmail.com wrote:
> 2011. gada 12. septembris 10:08 N.R.<normis at sapnis.com>  rakstīja:

> ir tēmas, kas forumā var tikt apskatītas labāk, it īpaši lietotājiem
> kas tik aktīvi nelieto e-pastus listu sarakstēm. Lielajām sarakstēm
> arī grūti ir izsekot.
>
> Jebkurā gadījumā manas domas par openstreetmap.lv apdomājot pa nedēļas nogali:
> 1) pašu renderēta karte kurā varam eksperimentēt ar papildus lietām
> kas nav noklusējumā OSM. Veiksmīga risinājuma gadījumā kļūdu ziņojumi
> un lāpījumi uz osm.org mapniku;

izklausaas apnjeemiigi, bet kursh ar to njemsies ? ja kaads to nav jau
uztaisiijis pie sevis, tad kaut kaads hostings kaut kur magjiski
nepaliidzees ;)

2) profit ? :)

> 3) Lai arī kā man nepatiktu komunikācijas izklāšana, forums ir
> vajadzīgs. Tas kas ir openstreetmap.org nav īpaši izskatīgs, turklāt
> pamatvaloda ir angļu. Es gribētu forumu latviešu valodā, kur būtu
> vieglāk izsekot diskusijai. E-pasta saraksti parastie lietotāji

osm forumos gan jau nav probleemu izveidot lv forumu - ja tik tur buus
aktivitaate :)

> neizmantos - tas ir fakts. Toties pie foruma visi ir pieraduši.
> Protams ideālākais gadījums būtu forum<->  liste tilts, bet tur vai
> tik nebūs jākodē.
> 4) Noteikti gribētos zināšanu krātuvi vispirms veidot pie sevis.
> OpenStreetMap.org wiki varētu glabāt galvenās lietas, un ja kaut kas
> ļoti nozīmīgs, migrēt uz to.

shitais ir sasodiiti biistami. backupu un recovery sisteemai tad jabuut
ljoti, ljoti labai :)
saveidot materiaalus, kuri buus tikai vienaa kopijaa vai arii backupi
pieejami tikai vienai personai...

--
  Rich