[Talk-lv] forum @ osm ?

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Mon Sep 12 09:29:39 BST 2011

2011/9/12 Rich <richlv at nakts.net>

> izklausaas apnjeemiigi, bet kursh ar to njemsies ? ja kaads to nav jau
> uztaisiijis pie sevis, tad kaut kaads hostings kaut kur magjiski
> nepaliidzees ;)

Par to pašu renderēto karti - pecisk jau ieminējos, ka to varētu mēģināt
nodrošināt. Ņemot vērā, ka uz gisnet mums ir viss nepieciešamais tā
darīšanai un jau kādu laiku, teju gadu, tiek marinēts plāns par veco karšu
pārlūku,servisu pārtaisīšanu un OSM kā fona kartes izmantošanu. Tad nu pie
vienām sāpēm būtu racionāli nodrošināt vietējo OSM renderēšanu.