[Talk-lv] forum @ osm ?

Rich richlv at nakts.net
Mon Sep 12 09:32:18 BST 2011

On 09/12/11 11:08, N.R. wrote:

> pajautā sev, kāpēc tā ir

> listi viņi jau tā ļoti labi ignorē. viss kas ir vajadzīgs, lai kāds no
> listes ik pa brīdim ieskatās forumā un atbild uz iesācēju jautājumiem
>
> šobrīd no šīs diskusijas man galvenais iespaids ir tāds, klasiska
> "latviešu stila" attieksme noliegt un neko nedarīt.

veelreiz - osm.lv jau bija. nomira.
ja mees saakam meetaaties ar apvainojumiem, es vareetu paciteet osm
community ljoti populaaru teicienu :)

"somebody should do something about it !"

miris forums, kuraa neviens neatbild uz jautaajumiem, ir sliktaaks par
neeksisteejoshu forumu. ja kaads saka "jaa, es daudz zinu, man ir briivs
laiks un es reaali tur darboshos" - nu super. ja tas tieshaam ir tikai
"kaads lai ik pa laikam ieskataas", tad man bish bail par rezultaatu.

tas, protams, nenoziimee, ka to absoluuti nevajag dariit taapeec, ka es
taa teicu :)
ja tieshaam ir kaads, kurs to dariis, tad ABSOLUUTI VAJAG DARIIT. bet
"man ir ideja, tikai vajag kaadu, kas to izdariis" parasti pati no sevis
nerealizeejas.