[Talk-lv] Datu kvalitāte/reverts

cuu508 at gmail.com cuu508 at gmail.com
Mon Sep 12 17:14:47 BST 2011

OSM Wiki Latvijas lapā [1] atrodamas saites uz divām iesāktām pamācībām:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/NewUserGuideLV
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lv:OSM_Help

Man šķiet prātīgi iesākto turpināt turpat, un padarīt tās pamācības
vieglāk atrodamas.

Galvā grozās doma par klasifikāciju iesācējos/pieredzējušos, un
nepieciešamību iesācējiem Visu Smalki Parādīt.
Doma tāda, ka īpatnējie cilvēki, kas aizdomājas līdz kartes zīmēšanai,
paši māk visu ko atrast. Viņi atklāj OSM projektu, izstudē anglisko
wiki, un sāk zīmēt. Viņiem nav vajadzīgas "kā ievākt GPS datus", "kā
izlabot ielas nosaukumu" pamācības. Noderīgāka ir LV-specifiskā
informācija--kā tagojam ceļus, kādus datu avotus varam izmantot, un
kurā pilsētā ir nākamais tusiņš :-)

Pēteris

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Latvia

2011. gada 12. septembris 18:49 Gasha <gasha at pie-dabas.net> rakstīja: