[Talk-lv] forum @ osm ?

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Mon Sep 12 20:07:29 BST 2011

+1

Starp citu, man jau piegriezās Jūsu čatu lasīt.. Darbā pastrādāt vairs nevar
un telefonā jāslēdz ārā e-pasta saņemšana :D
Tas joks proams..
Bet patiktu doma, ka visa infa ir vienā vietā - forumā/HowTo.
Piekrītu, ka vajag vizītkarti. Ja paši aktīvāk pāriesim uz forumu, tad arī
citi pievienosies, ja redzēs, ka tur kaut kas notiek.
Varu mēģināt palīdzēt ar renderēšanas uzstādīšanu, vienu man izdevās
palaist, labprāt pamēģinātu vēlreiz, šoreiz dokumentējot katru soli un sīkāk
aprakstot jautājumus, kas man atkal rastos, jo esmu jau šo to piemirsis. Es
gan nezinu, cik tā DB ir liela, bet iespējams, ka var uztaisīt atsevišķu
testa db tikai ar Latvijas datiem, lai varētu veikt eksperimentus, kaut vai
to pašu importu sakarā. Un regulāri (par frekvenci vai manuālu atjaunošanu
vienotos) atjaunot no lielā OSM. Es pats mēģināju iezīmēt dažādu banku
bankomātus un filiāles, tikai eksperimentāliem nolūkiem.

Paldies,
Jānis Ročāns