[Talk-lv] forum @ osm ?

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Tue Sep 13 08:03:03 BST 2011

2011/9/13 Rich <richlv at nakts.net>

> osm wiki ir dazhaadi howto - vai tos meegjinaaji uzlabot ?
>

>  piemirsis. Es gan nezinu, cik tā DB ir liela, bet iespējams, ka var
>>

> tikai latvija vareetu buut pavelkama. pasauli latviski... nu, varbuut kaads
> var to nodroshinaat =)

Testa db uz Latvijas datiem faktiski jau ir. Latvijas db svars ir visai
niecīgs, kopā osmosis un renderēšani nepieciešamā formātā datu apjoms ir
~730MB. Datu atjaunošana notiek kopā ar ceļu statistikām.
Pašlaik uz visu pasauli neparakstīšos. Kādā brīdī LT un EE gan varētu
piemest klāt.
Kādā brītiņā pie OSM wms servisā ielikšu skatījumu uz ceļiem pa seguma
veidiem. Spēlēšanos ar mapnik gan nāksies atlikt uz kādām 2 nedēļām :|
Ja kādam ir gatavs kāds mapnik noformējuma variants var piesūtīt.

pb